HTML

Ugyanis szombat volt (vagy vasárnap)

2008.03.19. 15:01 :: mory


Ugyanis szombat volt - vagy vasárnap -,
mikor azt hittem, nem várlak…
Csak ott ültem vasárnap -
de lehet, hogy szombat…

amikor képzeltem, nem látlak,
(mindegy, hogy szombat vagy vasárnap)
ültem és vártam: majd nem várlak.
Azt hiszem, szombat volt
(de lehet, hogy vasárnap).

Levelet írtam: hát mégis
- szombat vagy vasárnap -, mégis
szaladok előled, utánad; mégis
vasárnap lehetett… (vagy talán szombat?)

Azóta szombat meg vasárnap.
Azóta mégis - csak várnálak:
vasárnap mindig szaladok, látlak,
de megint szombat, szombat…


Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása